Pills N Potions

2014-10-03 @ 11:50:48
 
Canon eos 60D bilder på mig
 
Kan ju inte direkt påstå att jag varit särskilt aktiv här på länge. Har många vänner som säger att de går in och kikar ibland och blir besvikna när det står orört här, egentligen har jag ju all tid i världen att börja skriva och lägga upp bilder eftersom jag sorligt nog är arbetslös, haha livet. Men egentligen är det ju ganska skönt fast ändå inte, har sommarjobbat hela sommaren så har ju haft en bra inkomst efter studenten men när jobbet tog slut där så fick jag 1 månadslön till och det kändes ju nice att va ledig och få lön. Det som inte är kul är när jag kom på att oj denna månaden blir det inga pengar, buhu. 
Har sökt en del jobb, 9 stycken faktiskt, men konkurrensen om jobb när man är ung är helt bisarr om man inte har en utbildning efter gymnasiet som kanske barn och fritid, bygg, frisör o.s.v men tror inte det är så lätt för dem heller. Jag gick ut media den 13 juni och jag ångrar inte att jag valde en högskoleförberedande linje med estetiska inslag eftersom jag har planerat att söka till högskolan nästa höst och median gjorde allt i skolan mycket enklare för det är mitt stora intresse!
Min syster är just nu i USA och har varit där alldeles för länge nu tycker jag, saknar henne väldigt mycket, hon studerar i 4 månader (tror jag..) lite olika kurser i LA! Hon skriver blogg om detta och hon är minsann en duktig skribent så tycker ni kan gå in och kika på vad hon skriver här : http://oliviape.wordpress.com . 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0