Sally Sventorp

2012-10-03 @ 16:09:00
 
Hej! Mitt namn är Sally Sventorp, jag föddes sommaren 1995 i staden kristianstad som ligger i Skåne. Jag jobbar och fotograferar på min vardag, foto är ettt stort intresse och något jag älskar att göra!
Jag började fota för väldigt länge sedan, kommer inte ihåg exakt vilket år det var men själva intresset drog nog igång omkring 2008 då jag hade en helt okej digital kamera uppdaterade mig senare till en annan bättre digital kamera denna var faktiskt väldigt bra! Min första systemkamera fick jag på min konfirmation 2010 och det var en Canon EOS 1000D som jag hade ett bra tag, Sommaren 2012 köpte jag mig en ny kamera för mina sommarpengar en Canon EOS 60D, Förutom kamerorna jag passerat så äger jag också 3 objektiv (50mm f/1,8, 70-300mm och 18-55mm) jag har också ett stativ och en självutlösare!
 
Om ni vill boka en fotografering med mig så nås jag på min mail: [email protected] eller på min facebook sida https://www.facebook.com/SallySventorpPhotos ! Hoppas ni tycker om min blogg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0