Håll mig hårt

2014-10-04 @ 17:25:00
Innan jag tog studenten så gjorde jag, som alla andra treor på gymnasiet, ett gymnasiearbete! Jag valde att skriva 3 stycken noveller och ta bilder till detta, jag trodde aldrig jag skulle klara av att skriva en novell och jag lyckades med 3 så det är jag väldigt stolt över! Jag skrev noveller utifrån egna upplevelser och känslor jag känt i livet, självklart är det over the top i novellen och annorlunda utspelat men i basen mina känslor i en annan form. Här är bilderna från den första novellen som hette "Håll mig hårt"
Canon eos 60D på bild: Jasmine
 
 

Kommentarer
Postat av: Robex Lundgren

finna bilder

Svar: Tack så hemskt mycket! :)
sally sventorp

2014-10-05 @ 12:05:23
URL: http://ghgumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0