Dragon

2014-10-06 @ 15:27:50
En väldigt seg start på veckan då jag bara legat i min säng och sökt jobb, ätit nudlar och sjungt till låten Dragon av Miriam Bryant i mitt argaste. Har möjligtvis fått ett jobb idag och jag är såå glad! Jag hade kunnat göra vad som helst nu inte för pengar utan för sysselsättning, man får inte rutin på saker och ting när man bara ligger hemma. För man kan ju inte gå på stan hejvilt det blir ju dyrt i längden, tur jag har en pojkvän som låter mig iprincip bo hos honom haha. 
Har en stor hårddisk som ligger här hemma med alla bilder jag någonsin tagit och jag tog fram lite äldre bilder och gjorde om bildredigeringen på dem. Dessa är tagna med min första kamera Canon Eos 1000D.
Isabell
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej! Jag ville bara tipsa om att jag just nu lottar ut en Daniel Wellington klocka på min blogg. Hoppas du vill var med och tävla om den! KRAM

2014-11-22 @ 19:39:46
URL: http://byfia.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0