Alla tycks ha det bra

2014-10-04 @ 13:17:00
Känns som att efter sommaren har både min instagram och facebook fyllts med bilder från när människor i min omgivning åker till massa exotiska platser och gör massa spännande saker. Jag vill också åka iväg och resa lite, men det är ju det här med pengar som man ska spara undan för att kunna göra det. Jag är ingen duktig sparare, jag tycker om att köpa kläder, Och det är ett stort problem. 
 
Nog om mina tankar och klagomål haha, Fotograferade min kusins bröllop i somras och det var en underbar dag, vilket bröllop! Deras vigsel hölls ute på en klippkant uppe i dalarna. Här är lite bilder som jag tog då! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0