apples

2013-02-20 @ 17:40:53
foto: av mig, canon eos 60D + 50mm
 
Gokväll! Om en dryg timme så kommer Anna och Jasmine hit för en filmkväll och Isac min sjuka lillebror ska också vara med, ser fram emot en lugn kväll även om jag inte gjort särskilt mycket på lovet så är det skönt med sånna här kvällar! Idag tog jag dessa bilderna som är på dekorationen i vårt fönster vid ytterdörren! Snart så lämnar vi vårt drömhus och flyttar in i en lägenhet, lägenheten är jättefin men vårt hus som är relativt nyttt är ju vårt drömhus! Vi har 100 m till sjön som man kan bada i och åka skridskor på! Men den nya lägenheten blir säkert också jättebra. Om en veckan ungefär så åker även jag och min pojkvän tilll London OCH JAG LÄNGTAR (som ni kanske redan vet.. haha) Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Johanna Fåglund - Fotograf & Makeup-artist

Sv: Tack! :D

2013-02-20 @ 21:03:49
URL: http://stargirlphoto.blogg.se/
Postat av: Cajjo

SV; Asså jag har laddat ner massor av texter på dafont, men om jag har någon som rubrik, så syns det inte för läsarna om dom inte har samma text som jag... :(

Svar: Ja, den texten du skriver på din blogg eller i inlägg måste ju läsarna ha på sin dator, men den du har i headern är ju en sparad bild och den ser ju exakt likadan ut på allas sidor :)
sally sventorp

2013-02-21 @ 07:06:14
URL: http://cajjohjartamadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0