Dreams

2012-10-22 @ 23:49:48
foto: av mig, canon eos 60D
modell: Claudia

Go'kväll på er. Ska börja ta med min kamera till skolan för att ta mysiga höstbilder kanske på min klädsel tror min foto blogg skulle bli lite roligare då. Imorgon ska jag till skolan, varit hemma idag, för prov som jag pluggat till men vill inte fatta. Det är i naturkunskap så kanske inte så konstigt eftersom det är ett av dem tråkigaste ämnena. Det är också anledningen till att jag inte uppdaterar, för jag har pluggat och inte haft tid liksom.. :( 
 

Kommentarer
Postat av: Felicia Johansson

Gillar den första bilden!

Tack så jättemycket :)

2012-11-04 @ 23:27:28
URL: http://feliciavendela.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0