Red lips

2012-12-14 @ 22:43:49
Foto: av mig, Canon eos 60D
modell: Isabell

Har fotograferat väldigt mycket i studio den senaste tiden, men håller på med att ta poträttbilder som jag ska ha i ett bildspel vi håller på med i skolan! Har massa bilder på Isabell och på Anna som jag fotograferade igår, men har hållt på mycket med bilder nu senaste tiden så har inte riktigt orkat redigera klart alla än, kommer kanske upp några fler bilder imorgon! Ikväll ska jag bara vara hemma, har varit med Hayder lite idag och varit med när han klippte sig, allt hans långa hår och skägg åkte av men lite skägg kvar så jag är glad för de! :)

Kommentarer
Postat av: SannaEleonore

Säg bara till om du behöver en modell någon gång! :)

2012-12-15 @ 10:27:43
URL: http://nattstad.se/sannaeleonore

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0