2014 noja

2014-05-18 @ 10:04:58
Foto: av mig, Canon eos 60D, självporträtt 
Snacka om 2014 noja, Detta året har än så länge varit ganska händelserikt och problematiskt. Men det jag vill fokusera på är att jag faktiskt går ut skolan, jag tar studenten och det är så fruktansvärt spännande! Jag har numera alla inlämningar och prov bakom mig, det är klart! Och framför mig har jag Balen den 8 juni, Karnevalen, Skattjakt och studenten. Kommer ta upp bloggandet och kameran igen nu när det värsta är över!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad blir det efter studenten?

Svar: Ja tanken var att jag skulle kommit in på högskolan men omständigheter gjorde så jag tackade nej, det blir jobba ett år och sen söka in igen!
sally sventorp

2014-05-19 @ 20:48:28
Postat av: Emma

Jättefina bilder!
Hoppas att du får en trevlig vecka! ♡

2014-05-19 @ 21:10:21
URL: http://Emmaalexandra.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0