tattoo

2013-10-29 @ 13:57:34
foto: av mig, canon eos 60D + fjärrutlösare & stativ
på bild: jag
 
Sitter och kollar runt på olika val av tatueringar för snart är det dags för mig! Jag ska göra en tatuering på min handled där jag vill skriva Storasyster & Lillebror men hur det ska se verkar jag inte kunna bestämma! Har även funderat på att tatuera in ett ankare på revbenen? ankaret står för hopp och lycka vilket inte är helt fel. Får fundera vidare.. Igår hade vi storm här i Skåne! Har ni blivit drabbade något? Själv höll jag och min mamma på att få ett släp på oss när vi va ute och körde och idag kollade vi ut och då har det vält träd och vår pool har gått sönder! jag som hade tänkt bada... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0