Projekt om cannabis

2013-02-11 @ 09:50:00
Foto: av mig, canon eos 60D + 18-55mm 
modeller: Jasmine och Anna

Här är några utav de projektbilder som jag pratat lite om förut! För er som inte läst så jobbar vi om droger i skolan och på median skulle vi då ta bilder till detta. Det hon håller i ska föreställa en joint och bilderna jag lämnade in var dock en aning mer redigerade med mörka ringar runt ögonen och så de såg jättebeniga ut för att visa vad droger gör med kroppen. Droger förstör ju en inifrån och ut så till alla er, börja inte och testa inte för det finns faktiskt ingen anledning till att ens "testa" om du ändå inte ska göra det i framtiden. Förstår att vissa gör det för det är "bättre" än alkohol, ja kanske just nu men om 10 år eller mer kommer du börja märka bivekningar av de cannabis du rökte som ung och den biverkan har inte alkohol (om man dricker i rimliga mängder då, vilket mycket av detta handlar om)
Men nu ska jag vidare till skolan, ha en toppen måndag.. Om man nu kan ha det..

Kommentarer
Postat av: Koffe

Slående foton. Bra med ett sådant här projekt som visar på hur skadligt det är. Inget gott kan komma utav droger.

2013-02-15 @ 16:30:22
URL: http://fotokoffe.blogg.se/
Postat av: A.L.M.A.S.F.O.T.O.N

Starka bilder.

Det vita linnet var riktigt snyggt! Har ni klippt så själva eller kan man köpa det någonstans?

2013-02-25 @ 13:46:29
URL: http://almasfoton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0