Våren slår ut

2013-04-26 @ 08:20:42
Foto: av mig, Canon eos 60D
 
Bättre sent än aldrig, nu är våren påväg. Idag är det Fredag och jag har inget speciellt planerat, Ska försöka fixa tv och internet här hemma och vi varit utan sen vi flyttade hit lite trist att va utan tv på en hemmafredag! Igår hade jag en bra atletiskdag! Jag började dagen med att springa, men eftersom jag har en förkylning pågång så fick jag powerwalka efter 2,3 km. Tränade senare på kvällen och powerwalkade hem från träningen ungefär 4 km! Ska börja äta bättre med, ska sluta äta godis och sånt skit för ett tag och se om det blir något reesultat för just nu har jag bara gått upp i muskelvikt och jag vill ju ner i vikt.. knas. Ha en fin Fredag!
 

Kommentarer
Postat av: Malin Wederberg

Härligt! :D

2013-04-26 @ 09:04:53
URL: http://darksess.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0