Lillebrors musikal

2013-04-18 @ 21:58:12
Foto: av mig, Canon eos 60D
på bild: Isac och hans klasskompisar

Har varit på min lillebrors musikal med hans klass, Dem sjöng om mobbing i skolan och dem var så duktiga! Idag tänkte jag springa imorse men nej, nej och åter nej. Morgonlöpning är nog inte min grej, vill alltid sova så länge jag kan innan skolan! Men jag sprang efter skolan 4 km så det känns riktigt bra! Imorgon är sista dagen i skolan och då ska jag sälja lite grejer här hemma, jag ska packa ner och skruva ner dem sista sakerna hemma hos mamma med för att på Lördag flyttar vi ifrån fina huset i österslöv :( Det är lite tråkigt faktiskt måste jag säga, men ska såklart bli kul med nytt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0