friends

2012-10-10 @ 22:39:58
Foto: av mig, canon eos 60D
modeller: tilda jasmine och sofe
 
Här är tre utav min bästa vänner, alldels underbara är dom på alla sätt och vis. Är så glad att jag har mött såna fina vänner i livet, har verkligen många! Har väldigt hög ISO på dessa bilder därför är dom lite brusiga, var väldigt mörkt ute och en lite röd ton där inne på bilderna så därför gjorde jag dom svart vita. Ska snart påbörja ett projekt vi gör i skolan där vi ska interjuva en person i en äldre generation och ta 3 bilder på dem. När jag lämnat in det och redovisat de 3 bilderna får ni också se det! :) vad mycket text det blev i detta inlägget .. 

Kommentarer
Postat av: Mary

Sluta aaaldrig fotografera! Du tar så mjuka känslosamma bilder, love them :)

2012-10-11 @ 11:46:49
URL: http://marytheory.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0